مطالعه تطبیقی مدل‌های مدارس کسب‌وکار در کشورهای منتخب؛ مطالعه موردی: نظام پیش‌دبستان

زهرا افتخاری؛ محمدعلی نادی؛ فریبا کریمی

دوره 3، شماره 9 ، مهر 1396، ، صفحه 49-82

https://doi.org/10.22054/soece.2020.40919.1207

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف شناسایی، تطبیق و تحلیل مؤلفه‌های مدل‌های مدارس کسب‌وکار در کشورهای منتخب در بخش پیش‌دبستانی صورت گرفته است. در این پژوهش از روش تطبیقی و با تأکید بر روش چهار مرحله‌ای برودی استفاده‌شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل صد کشور منتخب دارای مدارس کسب‌وکار بوده که به‌موجب نتایج مطالعه رتبه‌بندی مدارس کسب وکار در ...  بیشتر